flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анкетування відвідувачів Покровського районного суду Дніпропетровської області!

26 лютого 2019, 14:35

На виконання Рішення Ради суддів України №53 від 17 вересня 2018 року в Покровському районному суді Дніпропетровської області з 17 січня по 31 січня 2019 року проведено анкетування, яке включало в себе: опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду. В анкетуванні взяли участь 51 респондент.

 

 

За результатами анкетування

"Анкета опитування відвідувачів щодо

якості функціонування суду"

(Додаток 6 Рішення РСУ №28 від 02.04.2015 р.)

 

         В опитуванні приймали участь 13,73% респондентів віком від 18 до 25 років; 37,25% респондентів віком від 26 до 39 років; 45,1% респондентів віком від 40 до 59 років; 3,92% респондентів віком від 60 років і старше.         

            41,18% від опитуваних мають середню та неповну середню освіту; 7,84% - базову вищу освіту; 49,02% - повну вищу освіту; 1,96% - середню-спеціальну освіту.

         56% від опитуваних були чоловічої статі; 44% - жіночої статі.

         Повну вищу юридичну освіту  мають 21,57% респондентів.

         72,55% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду; 27,45% - в іншому населеному пункті.

         На наступне запитання №6  "У суді Ви представляєте...", 80% респондентів відмітили "1" - особисто себе (є позивачем/ відповідачем/свідком/потерпілим), 18% респондентів зазначили "2" – іншу особу (є адвокатом, юрист-консультантом), 2% респондентів відмітили "3" –інше.

            На запитання №7 "Ви вважаєте себе...", 64,71% респондентів відмітили "3" – середнього статку, 29,41% респондентів зазначили "2" – нижче середнього статку, 5,88% респондентів зазначили "1" - бідним.

            На запитання №8 "Як часто ви були учасником судового процесу", 60,42% респондентів відмітили "1" – це мій перший судовий процес, 18,75% респондентів зазначили "2" – 2-5 разів, 20,83% респондентів зазначили "3" – 6 разів і більше.

            На запитання №9 "В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?", 66,67% респондентів відмітили "1" – цивільний процес, 23,53% респондентів зазначили "2" – кримінальний процес, по 7,84% респондентів зазначили "3" – адміністративний процес та 1,96% респондентів зазначили "5" – справа про адміністративні правопорушення.

         На запитання №10 "На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?", 52% респондентів відмітили "1" – розгляд справи ще не розпочато, 34% респондентів зазначили "2" – справа перебуває в процесі розгляду, 14% респондентів відмітили «3» - розгляд справи завершено (винесено рішення), 0% респондентів відмітили «4» - інше.                                                          

         На запитання №11 " Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?", 7,84% респондентів відмітили "1", 31,37% респондентів зазначили "2", 35,29% респондентів відмітили "3", 25,5% респондентів зазначили "4", 0% респондентів відмітили "9".

            На запитання №12 "Оцініть, будь ласка, якість роботи суду", 5,88% респондентів відмітили "1", 1,96% респондентів зазначили "2", 5,88% респондентів відмітили "3", 33,33% респондентів зазначили "4", 49,02% респондентів відмітили "5", 3,93% респондентів зазначили "9".

         Другий блок запитань.

         Доступність суду.

         На запитання: ""чи легко Вам було знайти будівлю суду" - 3,92% зазначили "1", 5,88% відмітили "3", 11,76% відмітили "4", 74,51% зазначили "5", 3,93%  відмітили "9"; "чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом" - 6% зазначили "1", 4%  зазначили "2", 2% зазначили "3", 16% зазначили "4", 44% зазначили "5", 28% зазначили "9"; "чи зручно паркувати автомобіль"  - 4,17% зазначили "1", 4,17% зазначили "2", 10,42% зазначили "3", 16,67% зазначили "4", 39,57% зазначили "5", 25% зазначили "9"; "чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони" – 8,16% респондентів відмітили "Так", 91,84%  респондентів зазначили "Ні";  "чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами" - 10% зазначили "1", 16% зазначили "2", 14% зазначили "3", 20% зазначили "4", 32% зазначили "5", 8% зазначили "9";  "якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію" – 7,84% зазначили "1", 3,92% зазначили "2", 5,88% зазначили "3", 15,69% зазначили "4", 41,18% зазначили "5", 25,49% зазначили "9";  "чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді" – 5,88% зазначили "1", 1,96% зазначили "2", 3,92% зазначили "3", 45,1% зазначили "4", 39,22% зазначили "5", 3,92% зазначили "9";

"чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності" – 11,76% зазначили "1", 7,84% зазначили "2", 17,65% зазначили "3", 25,5% зазначили "4", 29,41% зазначили "5", 7,84% зазначили "9".

         В розділі "Зручність та комфортність перебування в суді"

         На запитання: "Чи характерно для приміщень суду":

            - "достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання": 1,96% зазначили "1", 3,92% зазначили "2", 13,73% зазначили "3", 37,25% зазначили "4", 43,14% зазначили "5";

         - "вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)": 2% зазначили "1", 2% зазначили "2", 6% зазначили "3", 34% зазначили "4", 56% зазначили "5";

         - "чистота та прибраність приміщень": 6% зазначили "1", 6% зазначили "3", 20% зазначили "4", 68% зазначили "5";

         - "достатність освітлення": 4% зазначили "1", 2% зазначили "3", 30% зазначили "4", 64% зазначили "5".

         На запитання: "Чи зручно в суді розташовані інформаційні стенди (дошки об'яв)": 4% зазначили "1", 2% зазначили "3", 26% зазначили "4", 68% зазначили "5".

         На запитання: "Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

         - "розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень": 2% зазначили "1", 6% зазначили "3", 26% зазначили "4", 66% зазначили "5";

         - "правил допуску в суд та перебування в ньому": 2,04% зазначили "1", 2,04% зазначили "2", 2,04% зазначили "3", 32,65% зазначили "4", 61,23% зазначили "5";

         - "справ, що призначені до розгляду": 2% зазначили "1", 2% зазначили "2", 6% зазначили "3", 24% зазначили "4", 64% зазначили "5", 2% зазначили "9";

         - "зразків документів (заяв, клопотань тощо)": 2% зазначили "1", 2% зазначили "2", 2% зазначили "3", 26% зазначили "4", 66% зазначили "5", 2% зазначили "9";

         - "порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів": 6% зазначили "3", 30% зазначили "4", 58% зазначили "5", 6% зазначили "9";

         - "чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет": 27,08% зазначили "Так", 72,92% зазначили "Ні";

         - "чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію": 4,88% зазначили "1", 2,44% зазначили "2", 2,44% зазначили "3", 2,44% зазначили "4", 39,02% зазначили "5", 48,78% зазначили "9".

         На запитання: ""Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили  б до перероблення документів та порушення строків?", 6% оцінили на "1", 2% оцінили на "3", 12% оцінили на "4", 78% оцінили на "5", 2% зазначили "9".

         На запитання: "Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами":

         - "доброзичливість, повагу, бажання допомогти": 1,96% оцінили на "2", 3,92% оцінили на "3", 17,65% оцінили на "4", 70,59% оцінили на "5", 5,88% зазначили "9";

         - "однакове  ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу": 2% оцінили на "1", 4% оцінили на "2", 4% оцінили на "3", 8% оцінили на "4", 80% оцінили на "5", 2% зазначили "9";

         - "професіоналізм, знання своєї справи": 2,04% оцінили на "1", 2,04% оцінили на "3", 12,24% оцінили на "4", 79,6% оцінили на "5", 4,08% зазначили "9".

         На запитання в розділі "Дотримання строків судового розгляду":

         - "чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі": 10% оцінили на "1", 10% оцінили на "2",  30% оцінили на "3", 15% оцінили на "4", 30% оцінили на "5", 5% зазначили "9";

         - "чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання": 5% оцінили на "1", 10% оцінили на "2", 15% оцінили на "3", 25% оцінили  на "4", 35% оцінили на "5", 2 зазначили "9";

         - "чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи": 5% оцінили на "1", 5% оцінили на "2", 10% оцінили на "3", 10% оцінили на "4", 65% оцінили на "5", 5% зазначили "9";

         - "чи вважаєте Ви обґрунтованим затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи": 15% оцінили на "1", 20% оцінили на "4", 60% оцінили на "5", 5% зазначили "9".

         На запитання в розділі "Сприйняття роботи судді":

         - "неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)":  10% оцінили на "1", 5% оцінили на "2", 20% оцінили на "4", 60% оцінили на "5", 5% зазначили "9";

         - "коректність, доброзичливість, ввічливість": 5,26% оцінили на "2", 10,53% оцінили на "3", 10,53% оцінили на "4", 73,68% оцінили на "5";

         - "належна підготовка до справи та знання справи": 5,26% оцінили на "2", 15,79% оцінили на "4", 78,95% оцінили на "5";

         - "надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію": 5,26% оцінили на "2", 15,79% оцінили на "4", 78,95% оцінили на "5;

         - "дотримання процедури розгляду": 5,26% оцінили на "1", 15,79% оцінили на "4", 78,95% оцінили на "5".

         На запитання в розділі "Судове рішення (якщо розгляд справи завершено):

         - "чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь": 28,57% оцінили на "Так", 28,57% оцінили на "Ні", 42,86% зазначили "9";

         - "чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі": 0% оцінили на "Так", 71,43% оцінили на "Ні", 28,57% зазначили "9";

         - "чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі": 75% оцінили на "Так", 25% оцінили на "Ні", 0% зазначили "9";

         - "чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі": 80% оцінили на "Так", 20% оцінили на "Ні", 0% зазначили "9";

         - "чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою":100% оцінили на "5" – цілком так;

         - "на Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим": 50% оцінили на "3", 50% оцінили на "5".

         В розділі "Вкажіть загальну кількість":

         - "судових засідань, що відбулися по Вашій справі" - відповіді зазначали від 1 до 6 засідань;

         - "судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду" - зазначено 0 засідань, які не відбулися;

         - "візитів до суду, що не були пов'язані з участю в судових засіданнях" - 17 засідань.

         В блоці "Зміни та рекомендації" на запитання "які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду", загалом зазначали доступность суду та якість роботи судді. На запитання "якість роботи працівників апарату суду" 25,53% надали оцінку "1", 27,66% надали оцінку "2", 19,15% надали оцінку "3", 12,77% надали оцінку "4", 4,26% надали оцінку "5", 8,5% надали оцінку "6", 2,13% надали оцінку "7".

         На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, кількість респондентів зазначала побажання щодо збільшення місць для оформлення  документів, більше інформації на інформаційних стендах, більше паркувальних місць, прозорість роботи суду та ремонт в залі судових засідань.

         На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов'язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що "так" (87,5% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь "ні" (6,25% від загальної кількості респондентів) та 6,25% зазначили "9" (КН).

         На додаткове запитання, якими були Ваші враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що "кращі, ніж очікував" (18,37% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь "відповідають очікуванням" (73,47% від загальної кількості респондентів), третя частина респондентів зазначила відповідь "гірші, ніж очікував" (6,12% від загальної кількості респонденті) та 2,04% зазначили "9" (КН).

         На два останні додаткових запитання (№57, №58), чи змінилась якість роботи суду загалом: 2,04% оцінили на "1", 14,29% оцінили на "3", 24,49% оцінили на "4", 18,36% оцінили на "5, 38,78% оцінили на "0, 2,04% зазначили "9"; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства: 20,41% оцінили на "1", 73,47% оцінили на "3", 6,12% зазначили "9".

 

За повідомленням прес-служби суду