flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анкетування відвідувачів Покровського районного суду Дніпропетровської області

20 вересня 2016, 13:23

На виконання Рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в Покровському районному суді Дніпропетровської області в рамках реалізації Системи оцінювання роботи суду проведено анкетування, яке включало в себе: опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду. В анкетуванні взяли участь 50 респондентів.

 

 

За результатами анкетування

"Анкета опитування відвідувачів щодо

якості функціонування суду"

(Додаток 6 Рішення РСУ №28 від 02.04.2015 р.)

 

         В опитуванні приймали участь 8% респондентів віком від 18 до 25 років; 44% респондентів віком від 26 до 39 років; 36% респондентів віком від 40 до 59 років; 12% респондентів віком від 60 років і старше.

         46% від опитуваних мають середню та неповну середню освіту; 10% - базову вищу освіту; 36% - повну вищу освіту; 8% - середню-спеціальну освіту.

         52% від опитуваних були чоловічої статі; 48% - жіночої статі.

         Повну вищу юридичну освіту  мають 18% респондентів.

         48% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду; 52% - в іншому населеному пункті.

         На наступне запитання №6  "У суді Ви представляєте...", 76% респондентів відмітили "1", 16% респондентів зазначили "2", 8% респондентів відмітили "3".

         На запитання №7 "Ви вважаєте себе...", 54% респондентів відмітили "3", 30% респондентів зазначили "2", 16% респондентів зазначили "1".

         На запитання №8 "Як часто ви були учасником судового процесу", 40% респондентів відмітили "1", 36% респондентів зазначили "2", 24% респондентів зазначили "3".

         На запитання №9 "В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?", 76% респондентів відмітили "1", 16% респондентів зазначили "8", по 4% респондентів зазначили "3" та "5".

         На запитання №10 "На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?", 42% респондентів відмітили "2", 48% респондентів зазначили "3".

         На запитання №11 " Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?", 14% респондентів відмітили "1", 22% респондентів зазначили "2", 44% респондентів відмітили "3", 16% респондентів зазначили "4", 4% респондентів відмітили "9".

         На запитання №12 "Оцініть, будь ласка, якість роботи суду", 2% респондентів відмітили "1", 6% респондентів зазначили "2", 14% респондентів відмітили "3", 28% респондентів зазначили "4", 42% респондентів відмітили "5", 8% респондентів зазначили "9".

         Другий блок запитань.

         Доступність суду.

         На запитання: "чи легко Вам було знайти будівлю суду" - 2% зазначили "1", 6% відмітили "4", 84% зазначили "5", 8%  відмітили "9"; "чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом" - 6% зазначили "1", 4%  зазначили "2", 2% зазначили "3", 16% зазначили "4", 44% зазначили "5", 28% зазначили "9"; "чи зручно паркувати автомобіль"  - 14% зазначили "1", 6% зазначили "2", 12% зазначили "3", 8% зазначили "4", 24% зазначили "5", 36% зазначили "9"; "чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони" - 2% респондентів відмітили "Так", 88%  респондентів зазначили "Ні", 10% зазначили "9"; "чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами" - 42% зазначили "1", 8% зазначили "2", 6% зазначили "3", 8% зазначили "4", 28% зазначили "5", 8% зазначили "9"; "якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію" - 6% зазначили "1", 16% зазначили "3", 14% зазначили "4", 20% зазначили "5", 44% зазначили "9"; "чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді" - 4% зазначили "1", 6% зазначили "2", 4% зазначили "3", 20% зазначили "4", 48% зазначили "5", 18% зазначили "9"; "чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності" - 22% зазначили "1", 14% зазначили "2", 6% зазначили "3", 6% зазначили "4", 34% зазначили "5", 18% зазначили "9".

         В розділі "Зручність та комфортність перебування в суді"

         На запитання: "Чи характерно для приміщень суду":

         - "достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання": 2% зазначили "2", 6% зазначили "3", 18% зазначили "4", 66% зазначили "5", 8% зазначили "9";

         - "вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)": 4% зазначили "1", 10% зазначили "3", 14% зазначили "4", 54% зазначили "5", 18% зазначили "9";

         - "чистота та прибраність приміщень": 12% зазначили "4", 80% зазначили "5", 8% зазначили "9";

         - "достатність освітлення": 4% зазначили "3", 20% зазначили "4", 68% зазначили "5", 8% зазначили "9".

         На запитання: "Чи зручно в суді розташовані інформаційні стенди (дошки об'яв)": 2% зазначили "3", 20% зазначили "4", 70% зазначили "5", 8% зазначили "9".

         На запитання: "Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

         - "розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень": 2% зазначили "1", 2% зазначили "3", 26% зазначили "4", 60% зазначили "5", 10% зазначили "9";

         - "правил допуску в суд та перебування в ньому": 2% зазначили "2", 2% зазначили "3", 12% зазначили "4", 74% зазначили "5", 10% зазначило"9";

         - "справ, що призначені до розгляду": 4% зазначили "2", 2% зазначили "3", 14% зазначили "4", 68% зазначили "5", 12% зазначили "9";

         - "зразків документів (заяв, клопотань тощо)": 6% зазначили "3", 18% зазначили "4", 50% зазначили "5", 26% зазначили "9";

         - "порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів": 2% зазначили "1", 4% зазначили "2", 6% зазначили "3", 14% зазначили "4", 50% зазначили "5", 24% зазначили "9";

         - "чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет": 32% зазначили "Так", 68% зазначили "Ні";

         - "чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію": 6,25% зазначили "3", 12,5% зазначили "4", 62,5% зазначили "5", 18,75% зазначили "9".

         На запитання: "Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили  б до перероблення документів та порушення строків?", 4% оцінили на "1", 4% оцінили на "2", 4% оцінили на "3", 22% оцінили на "4", 56% оцінили на "5", 10% зазначили "9".

         На запитання: "Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами":

         - "доброзичливість, повагу, бажання допомогти": 6% оцінили на "2", 10% оцінили на "3", 16% оцінили на "4", 60% оцінили на "5", 8% зазначили "9";

         - "однакове  ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу": 6% оцінили на "1", 6% оцінили на "2", 12% оцінили на "3", 18% оцінили на "4", 50% оцінили на "5", 8% зазначили "9";

         - "професіоналізм, знання своєї справи": 8% оцінили на "3", 20% оцінили на "4", 58% оцінили на "5", 14 зазначили "9".

         На запитання в розділі "Дотримання строків судового розгляду":

         - "чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі": 17,9% оцінили на "1", 3,6% оцінили на "2",  7,1% оцінили на "3", 17,8% оцінили на "4", 39,3% оцінили на "5", 14,3 зазначили "9";

         - "чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання": 17,9% оцінили на "1", 14,3% оцінили на "2", 7,1% оцінили на "3", 3,6% оцінили  на "4", 21,4% оцінили на "5", 35,7 зазначили "9";

         - "чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи": 7,1% оцінили на "1", 3,6% оцінили на "3", 7,1% оцінили на "4", 67,9% оцінили на "5", 14,3% зазначили "9";

         - "чи вважаєте Ви обґрунтованим затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи": 14,3% оцінили на "1", 10,7% оцінили  на "3", 10,7% оцінили на "4", 46,4% оцінили на "5", 17,9% зазначили "9".

         На запитання в розділі "Сприйняття роботи судді":

         - "неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)":  7,1% оцінили на "1", 3,6 оцінили на "2", 7,1% оцінили на "3", 10,7% оцінили на "4", 50% оцінили на "5", 21,5% зазначили "9";

         - "коректність, доброзичливість, ввічливість": 3,6% оцінили на "2", 17,8% оцінили на "4", 64,3% оцінили на "5", 14,3% зазначили "9";

         - "належна підготовка до справи та знання справи": 25% оцінили на "4", 60,7% оцінили на "5", 14,3% зазначили "9";

         - "надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію": 21,4% оцінили на "4", 64,3% оцінили на "5", 14,3%  зазначили "9";

         - "дотримання процедури розгляду": 3,6% оцінили на "3", 10,7% оцінили на "4", 71,4% оцінили на "5", 14,3% оцінили на "9".

         На запитання в розділі "Судове рішення (якщо розгляд справи завершено):

         - "чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь": 28,6% оцінили на "Так", 14,3% оцінили на "Ні", 57,1% зазначили "9";

         - "чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі": 14,3 оцінили на "Так", 28,6% оцінили на "Ні", 57,1 зазначили "9";

         - "чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі": 42,9% оцінили на "Так", 57,1% зазначили "9";

         - "чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі": 42,9% оцінили на "Так", 57,1% зазначили "9";

         - "чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою":

14,3% оцінили на "4", 28,6% оцінили на "5", 57,1% зазначили "9";

         - "на Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим": 14,3% оцінили на "2", 14,3% оцінили на "3", 14,3% оцінили на "5", 57,1% зазначили "9".

         В розділі "Вкажіть загальну кількість":

         - "судових засідань, що відбулися по Вашій справі" - відповіді зазначали від 1 до 8 засідань;

         - "судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду" - зазначено 2 засідання, які не відбулися;

         - "візитів до суду, що не були пов'язані з участю в судових засіданнях" - 20 засідань.

         В блоці "Зміни та рекомендації" на запитання "які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду", загалом зазначали про підвищення рівня строків судового розгляду та якість роботи судді. На запитання "якість роботи працівників апарату суду" 16% надали оцінку "1", 20% надали оцінку "2", 12% надали оцінку "3", 12% надали оцінку "4", 20% надали оцінку "5", 12% надали оцінку "6", 8% надали оцінку "7".

         На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, кількість респондентів зазначала побажання щодо збільшення кількості суддів з метою більш оперативного розгляду справ, матеріальне забезпечення роботи суду та збільшення заробітної плати, покращити доступ для осіб з обмеженими можливостями.

         На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов'язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що "так" (64% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь "ні" (28% від загальної кількості респондентів) та 8% зазначили "9" (КН).

         На додаткове запитання, якими були Ваші враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що "кращі, ніж очікував" (30% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь "відповідають очікуванням" (54% від загальної кількості респондентів), третя частина респондентів зазначила відповідь "гірші, ніж очікував" (8% від загальної кількості респонденті) та 8% зазначили "9" (КН).

         На два останні додаткових запитання (№57, №58), чи змінилась якість роботи суду загалом: 26% оцінили на "3", 14% оцінили на "4", 14% оцінили на "5", 16% оцінили на "0", 30% зазначили "9"; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства: 32% оцінили на "1", 48% оцінили на "3", 20% зазначили "9".